Катана зеро снег спрайт

Катана зеро снег спрайт

Characteristic

Height

Information

Faction

Allies

Enemies

SNOW is a minor antagonist in Katana Zero.

Contents

History [ ]

SNOW’s background is currently unknown.

During the events of Katana Zero, SNOW works alongside V for a mysterious organization with unknown objectives.

SNOW first appears after Zero’s fight with V in Studio 51, dashing in from behind Zero and taking a swing at him that he barely dodges. Upon a cursory examination of him, she decides to spare Zero’s life, but warns him to forget everything that happened or die.

SNOW appears again during the Mansion mission, in a cutscene immediately after Zero’s battle with Mr. Kissyface. There, she congratulates V for eliminating «the swordsman» before vanishing.

During the game’s ending cutscene, SNOW is seen reporting V’s death to their employer while holding his necklace.

Appearance [ ]

SNOW wears a kimono and geta and stands taller than most other characters. She has a katana in gilded with gilt. Her hair is gathered in a bun and fastened with a needle.

Personality [ ]

SNOW is very calm and determined. SNOW appears to be a professional assassin, however, she becomes disappointed in V’s murderous nature and even spares Zero after he attacks V. SNOW offers praise to V after remarking that Zero performs his duties without passion or remorse.

Abilities [ ]

SNOW appears to have the ability to teleport, leaving a trail of pink petals in her absence. V remarks that these petals are sharp. It is never clearly indicated whether or not SNOW is a member of NULL but due to her ability to seemingly teleport, similar to Fifteens dash ability, it’s very possible she is also a member of NULL.

Источник

Катана зеро снег спрайт

Характеристика

Возраст

Цвет глаз

Информация

Псевдоним

Фракция

Статус

Союзники

Зеро (англ. Zero) — протагонист и играбельный персонаж в Katana Zero. Он воспроизводится на всех уровнях, за исключением Змея.

Содержание

История [ ]

Зеро был частью проекта НУЛЬ, который пытался вывести идеальных солдат, посредством использования боевого наркотика Хронос. Психиатр утверждает, что до проекта, Зеро влачил ничем не примечательно существование. Он стал испытуемым из-за агрессивной психики и отсутствия врожденного отвращения к убийству. Участвовал в войне с кромагами (в рус.локализации унтерменши), где, по словам Психиатра, получил ранение и потерял память.

После войны Зеро был завербован правительством. Через Психиатра, ему передавали приказы об убийстве людей, каким-либо образом связанных с Хроносом. Взамен, Зеро, под видом лечения, получал новые дозы наркотика.

Описание [ ]

Внешность [ ]

Зеро — человек среднего роста, одетый в чёрно-золотой халат и сандалии. С собой он постоянно носит свою катану, вложенную в красные ножны. Волосы сзади всегда собраны в хвост.

Также Зеро на протяжении всей игры носит с собой плеер для проигрывания музыки, которую тот постоянно включает во время зачистки уровня, и медаль, полученную на войне (см. Полумесяц Доблести)

Во время войны, Зеро носил армейскую униформу Новой Мекки и использовал пистолет.

Личность [ ]

Зеро страдает от галлюцинаций, как и другие нули, из-за его сильной зависимости от Хроноса. Он каждую ночь видит кошмары, в которых к нему, по кусочкам, возвращается память. В зависимости от вариантов диалога, выбранных игроками, Зеро может быть грубым, нетерпеливым персонажем, который постоянно прерывает других и не заинтересован в разговоре, или же добрым, терпеливым и готовым к сотрудничеству. Зеро является поклонником фильмов про самураев и смотрит их, когда есть свободное время.

Человечность и заботу, Зеро проявляет в отношении девочки, живущей по соседству. Он заботится о ней и оберегает ее.

Шаткое психическое состояние Зеро начинает ухудшаться в течении игры. Он уже не способен понять, действительно ли он получает удовольствие от убийства, или это навязано ему окружающими.

Способности [ ]

Зеро является Нулем из элитного крыла проекта — крыла гамма. Он из тех, кого с детства тренировали, учили сражаться и использовать способности, которые дарует наркотик. Как и любой другой Нуль, Зеро умеет замедлять время и планировать сценарии будущего, обладает квантовым бессмертием.

Источник

Пятнадцатый

Если Вы имели ввиду одноимённый уровень, то нажмите сюда

Пятнадцатый

Характеристика

Возраст

Информация

Псевдоним

Фракция

Статус

Психика

Союзники

Пятнадцатый (англ. the Fifteen) — второй играбельный персонаж в Katana ZERO и один из подопытных в проекте «НУЛЬ». Как игровой персонаж используется исключительно на уровне «Змей»

Содержание

Описание [ ]

Внешность [ ]

Змей — высокий блондин с длинными волосами до пояса, собранными в хвост. Одет в чёрный деловой костюм, пиджак расстегнут, а под ним белая рубашка. Имеет при себе катану с белой цукой и малиновой цубой. Сая катаны раскрашена двумя цветами: жёлтым и малиновым.

Личность [ ]

Пятнадцатый — Гамма НУЛЬ. О нём известно немногое, за исключением того, что он психопат, как и другие гаммы. Он питает глубокую ненависть к людям, вовлеченным в проект «НУЛЬ», а также связанным с Хроносом.

Способности [ ]

Как и все Гамма НУЛИ, Пятнадцатый способен управлять временем и планировать свои шаги. Обладает огромной скоростью, с помощью которой очень быстро перемещается и способен молниеносно убивать противников. Имеет нечеловеческую силу — одной рукой поднял Фа Юаня, вес которого 115 килограмм.

История [ ]

В детстве Пятнадцатый прошел курс Хроноса в рамках проекта НУЛЬ, став Гаммой, способным контролировать время. Во время войны с кромагами он служил в армии Новой Мекки вместе с другими Нулями, уничтожая деревни и население врага.

В настоящее время он также известен как Змей (англ. the Dragon), так его прозвали СМИ. Он работает вместе с охотницей за головами, чтобы найти и убить людей, ответственных за Хронос и НУЛЬ.

Во время событий игры Пятнадцатый выслеживает и убивает людей, ответственных за Хронос и проект НУЛЬ. Он врывается в тюремную камеру Фа Юаня и допрашивает его, чтобы узнать имена тех, кто связан с Хроносом. Перед тем как сбежать, он крадет кассеты, где он запечатлен, вероятно, чтобы скрыть следы. Эти записи позже найдет Зеро во время миссии Чайнатаун.

Он встречает Ви и Зеро в конце миссии особняка, отрубая обе руки Ви и забирая его с собой, чтобы допросить его.

Во время титров игры Пятнадцатый виден стоящим перед большой доской, покрытой заметками и рисунками, которая, вероятно, является своеобразным «планером» Пятнадцатого, на котором он выстраивал логические цепочки и связи между всеми вовлеченными в дело «Хроноса» людьми и организациями. Если внимательно осмотреть комнату, то можно заметить одежду армии Новой Мекки в шкафу и коробку с изображением песочных часов в которой мог храниться «Хронос», также в комнате правее можно увидеть Ви.

Источник

Катана зеро снег спрайт

Characteristic

Height

Eyes color

Information

Nicknames

Faction

Status

Death

Allies

Enemies

V is a major antagonist Katana Zero, also being the first major antagonist encountered by Zero.

Contents

Information [ ]

V is a slick, blue-haired, Russian gangster with experience fighting NULL soldiers with a side hobby of snuff filming and probably pornography. He carries a gold plated pistol, a pair of gold painted steel gauntlets, which is capable of blocking bullets and sword strikes and golden teeth as it’s shown on his Steam Trading Card Artwork and in-game several times. He is kidnapped by Fifteen after the Mansion mission, and is stated by Snow to have been killed in Katana Zero’s credit sequence.

Personality [ ]

V is explicitly sadistic, often spending his time torturing and killing people related to chronos. He seems to be personally invested in the chronos operations, as he states that he got his current position in his organization by killing 7 NULL soldiers. He considers his style of torturing and killing to have an «artistic flair».

V looks up to Zero up until the Studio 51 mission, having been under the assumption that Zero wasn’t working for an organization and was just a highly skilled serial killer. After Zero turns down his offer to partner up with him, he becomes visibly temperamental. This leads to V killing Omar Al-Qasim after Zero belittles him.

V appears to be friends with Snow, but she seems to be embarrassed of him.

Present / During Katana Zero [ ]

V is first seen in the Factory mission, killing a scientist Zero was attempting to rescue by using an explosive collar.

After Zero reaches DJ Electrohead in the Club mission, V will kill the DJ if Zero interrogates him. Regardless of whether the DJ is killed by Zero or V, V can be seen escaping the club after the DJ is killed. Afterwards, V will leave Zero a gift at Zero’s apartment, a VHS recording of V torturing and killing Zero’s noisy neighbors.

In the prologue of the Studio 51 mission, V will pull Zero into a limousine and offer to partner up with him. Zero refuses and V kicks him out of the limo. Zero chases V into the Studio 51 building and defeats him, and V is rescued by Snow. It is likely that Snow is who he was calling before the boss fight initiates.

Zero encounters V again in the mansion mission. Zero attempts to work his way through the mansion, but is knocked out by a booby trapped door. V captures him and attempts to interrogate him with Mr. Kissyface, but Zero causes V to lose his temper by patronising him, causing him to kill Omar Al-Qasim, who V had previously captured. Zero escapes capture and kills Mr.Kissyface, and V flees on a motorcycle.

Zero chases V down the highway and catches up to him, forcing V to board an attack helicopter. Zero destroys the helicopter, leaving V severely wounded. Zero confronts V, but is interrupted by Fifteen, who cuts off both of V’s arms and kidnaps him.

V later appears in one of one of Zero’s chronos hallucinations, telling him about the effects of chronos withdrawal.

V is last seen in a closed room in Fifteen’s hideout, presumably having been tortured to death or been left to bleed to death.

Boss Fights [ ]

Studio 51 fight [ ]

During the Studio 51 boss fight, V will attempt to kill the player by shooting them. His pistol shots can be reflected and dodged, but V will block any frontal attacks ranged or otherwise. If the player attempts to slash him from the front, he will block the attack and throw the player behind him, leaving them knocked over. When the player is knocked over, V will attempt to shoot them. This attack usually succeeds, but it is possible to get up in time and either reflect the shot or roll under his bullet.

V will also attempt to knock the player over by shoulder charging them, punching them, or throwing them. The shoulder charge can be dodged by jumping over V or rolling past him, and if he charges into a wall he will knock himself over.

V can roll dodge past the player’s attacks, similar to how the player can roll dodge.

V can only be successfully attacked from behind. Doing so will knock him over. If the player lands 4 blows on V, the battle will end and Snow will rescue V. The battle will also end if V kills the player a certain number of times.

Highway Motorcycle fight [ ]

V will first confront the player on his motorcycle, coming from the right side of the screen and firing at him with a submachine gun. V can be knocked off of his bike by slashing him, throwing a bottle at him, or reflecting one of his shots back at him.

Once V is knocked off his bike, he will board an attack helicopter and attack the player. The attack helicopter can attack by firing a machine gun, firing waves of missiles at the player, or V will fire at the player with a high caliber rifle. The helicopter can be damaged by reflecting fire from the machine gun or from V’s rifle back at it, doing so 3 times will cause the helicopter to crash, ending the boss fight.

Источник

Katana Zero

Паблик посвящён такой игре как Katana ZERO. Если вы ещё не знакомы с этой игрой, то мы настоятельно рекомендуем исправить эту оплошность!
Показать полностью.
Katana ZERO представляет из себя ураганный неонуарный экшн-платформер с мгновенной смертью. Рубите, уворачивайтесь и управляйте временем, разгадывая секреты собственного прошлого.

Невероятная боевая система: К каждому врагу нужен свой подход. Отражайте пули, уворачивайтесь от ударов, заманивайте противников в ловушку — и не оставляйте свидетелей.

Адаптируйтесь под ситуацию: Каждый уровень можно пройти доброй дюжиной разных способов. Уничтожайте врагов так, как сочтете нужным.

Необычное повествование: Запутанная история с постоянными неожиданными поворотами органично вплетена в игровой процесс.

Источник

Читайте также:  Лед фитолампа 100 ватт
Оцените статью